דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולים מאורגנים לאירופה: תשאירו את התכנון למישהו אחר 

מאת    [ 17/01/2012 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2122 פעמים ]

חלפו הימים בהם מסלול של טיול מאורגן לאירופה חייב אתכם לטוס לעיר מרכזית, להדחס לאוטובוס ישן עם עוד עשרות "חברים" חדשים, ולהיסחב ברחבי היבשת בחוסר נוחות.

אם אתם מספיק מבוגרים, אתם זוכרים אולי את הביטוי (והסרט)- "אם זה יום שלישי, זאת בטח בלגיה"- ביטוי הומוריסטי שהתייחס ללוחות הזמנים המטורפים של טיולים מאורגנים באירופה בשנות השישים והשבעים. הבשורות הטובות הן, שזוהי לא הדרך לטייל באירופה בימינו! למטיילים של ימינו יש עשרות אפשרויות לבחירת טיולים מאורגנים באירופה, החל מטיול בעל לוח זמנים עמוס ומלא ארצות וערים, וכלה בביצוע טיול מאורגן גמיש וחופשי, אשר משאיר זמן פנוי רב בידיהם של המטיילים.

טיולים מאורגנים לאירופה נמכרים הן בסוכנויות הטיולים והן ברחבי האינטרנט. טיול מאורגן מסוג זה כולל לא רק מסלול מוכן ומתוכנן באירופה לפי נושאי העניין שלכם, אלא גם את המלונות, הכניסה לאתרי התיירות, התחבורה (הן מישראל אל אירופה והן בזמן הטיול), מספר ארוחות, וכמובן- את שירותיו של מדריך טיולים מנוסה. טיול מאורגן לאירופה יספק לכם ערך מוסף על פני טיול עצמאי, מאחר שחברות טיולים מנוסות יכולות להציע לכם מחירים טובים יותר, חלוקת התשלומים על פני חודשים רבים, מדריכים מנוסים המכירים את האזור היטב, וכניסה למקומות אשר התייר הממוצע אינו מגיע אליהם בדרך כלל.

זאת ועוד- כאשר מדברים על טיול מאורגן לאירופה, הערך המוסף נגזר לא רק ממה שכלול בטיול, אלא גם מהעובדה שכל התכנונים, המחקר והסידורים שיש לעשות כדי להרכיב את הטיול המושלם- יעשו על ידי מישהו אחר! טיול מאורגן מסוג זה יתפקד סביב לוח זמנים מדוייק ומפורט, אשר יאפשר לכם לטייל בעיר ובסביבתה, להכנס לאתרי תיירות ומוזיאונים, לאכול את ארוחותיכם בנחת (בניגוד לטיולים עצמאיים בהם המטיילים מוצאים עצמם לעיתים קרובות אוכלים כריכים תוך כדי ריצה לאתר הבא), לערוך קניות ולהסתובב בחופשיות בכל מקום- עם הקבוצה ובלעדיה. בתי המלון יבחרו על ידי מומחים המכירים אותם, מה שיחסוך מכם את עגמת הנפש שבהגעה למלון אשר נשמע טוב על הנייר- אך מתגלה כאכסניית נוער רועשת. בנוסף לכך, טיולים מאורגנים יוכלו להכיר לכם פינות חמד ואתרים אשר לא תזכו לראות כתיירים עצמאיים ללא עריכת מחקר מקיף שידרוש מכם זמן רב.

מהרגע בו תגיעו לנמל התעופה ותפגשו את הקבוצה שלכם, תוכלו להרגע, לשחרר את הלחץ ולהניח למישהו אחר לקחת את המושכות. במהלך טיול מאורגן לא תצטרכו להטריד את עצמכם בשאלות לגבי האתר הבא בו אתם עומדים לבקר, זמני יציאת האוטובוסים או בתי מלון מרמה ירודה. הכל יסודר ויתוכנן עבורכם, וגם בזמן הפנוי שיוקדש לחוויות אישיות שלכם ברחבי העיר- תוכלו לקבל המלצות רבות מהמדריך שלכם, שיסייע לכם לבלות את הזמן החופשי בצורה הטובה ביותר. מדריך טוב ומנוסה של טיולים מאורגנים יוכל להמליץ לכם אפילו על מקומות טובים לערוך בהם קניות, בתי קפה מקומיים שכדאי לשבת בהם או שווקים קטנים שכדאי לכם לבקר בהם כדי לקנות מתנות למשפחה.

לסיכום, ההחלטה שלכם על סוג הטיול שברצונכם לערוך באירופה תקבע לא רק את אופי הטיול, אלא גם את הזכרונות שתשובו עמם הביתה. 

 

הכול על טיולים מאורגנים וטיסות: http://annapolischarter300.org/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב